Комментарии к статье

Валерий Булгаков: Наиболее близкие белорусам — украинцы, а не литовцы

  • Ищем родственников
    26.04.2023
    Кто про что, а голый о бане.
  • Cумнеуна
    26.04.2023
    Да ты шо? Я бачу толькi насьмешкi з боку усходнiх суседзяу. Зараз найбольш блiзкiя палякi i лiтоуцы. А пра векавое сяброуства, нажаль, няма што раньш было, сеньня у кожнага толькi iнтарэсы , а не сяброуства.
  • Сумнеуна
    27.04.2023
    Меу на увазе не з усходу, а з поудня, няудзячных украiнцау. Калiноуцы ваюць за iх , а усероуна беларусы дрэнныя. Хоць бы адзiн украiнец на плошчы у 2020 дапамог нам.
  • Юрась
    27.04.2023
    Сумнеуна,дапамог вам обіймати ментів,вручати їм квіти? волати що у вас не гвалтовний пратест?
  • Юрась
    27.04.2023
    Українські генетики говорять,що найближчі українцям білоруси,потім поляки,потім словаки,на 4 місці москалі....
  • не такі як ёсць
    27.04.2023
    Юрась, табе якая справа пра наш пратэст? Ідзі Радзіму бараніць, канапавы воін 
  • Ĺ
    26.04.2023
    Dlia biela-ruskich bližej ruskija. Dlia kryvičoŭ bližej litoŭcy.
  • не такі як ёсць
    26.04.2023
    Розніца паміж беларусамі і украінцамі велічэзная. Мо хопіць ужо нам ‘’братоў’’ шукаць?!
  • I
    26.04.2023
    историк херов,беларуском ближе поляки ,немцы ,итальянцы.А украинцам ближе русские.
  • З Латвіі
    26.04.2023
    Тры дзесяцігоддзі жыву ў Латвіі. Пра літоўцаў нічога не магу сказаць, але калі параўноўваць з рускімі, то ментальна бліжэйшыя беларусам латышы, а не расейцы. Украіна вялікая і розная, а вось палешукі з абодвух бакоў мяжы: і украінскага, і беларускага - аднолькавыя. Згодная цалкам таксама я і з святаром Барком, і з сп. Алесем Барысевічам.
  • Годзе хлудзіць !
    26.04.2023
    Колькі можна гэтай лабуды. Няма ўвогуле такога паняцьця.
  • Мыш
    26.04.2023
    Бессэнсоўная дыскусія з элементамі дэмагогіі - крытэрыяў няма і не прадбачыцца. Ды і некультурна неяк набівацца ў "блізкія" да тых жа літоўцаў, не спытаўшы, ці трэба ім такія сваякі.
  • Казік
    26.04.2023
    Адказ на пытанне невідавочны. І гэта добра, бо мы асобныя і адрозныя. Са сваімі хібамі і комплексамі, але мы ЖЫВЕМ. І ўсю гэтую навалу перажывем і перамелем. Не трэба ні з кім змешвацца і ні пад кога мімікрыраваць
  • Бобр
    26.04.2023
    Берите дальше, Беларусам ближе каталонцы))) Смысл этих разговоров. В 1920-21. И поляки и литовцы отмахнулись от беларусов, когда дедушка Ленин нарезал им беларуские земли. Хотя были и полки и министерства
  • гердзень
    27.04.2023
    Бобр, "дзед ленін" нараўаў палякам Беларусь? шта?
  • Брэст сіла
    26.04.2023
    І лёс Беларусі залежыць зараз толькі ад перамогі ці паразы Украіны.
  • бабруйчаніе
    26.04.2023
    Калі бачу падобныя спрэчкі " аб братах сястрах " адразу узгадваю ні прыстойную прымауку
    І ведалі памятаюць яе чамусці толькі беларусы у Беларусі..
    В пі...сок сяброу туда ж падруг Я сам сабе найлепшы ....сябра ()друг)
  • Юзік са станцыі Крулеўшчына
    26.04.2023
    Валер Булгакаў: Найбольш блізкія беларусам — украінцы, а не літоўцы

    Хто самы блізкі ўкраінцам -- трэба пытаць не ў Валеркі Булгакава, а ў прафесійных украінскіх гісторыкаў. І што кажуць украінскія гісторыкі? Самы блізкі народ украінцам -- "не палякі, і не беларусы", а -- лужычане! Яны і сёння жывуць на тэрыторыі былой ГДР. І, дарэчы, там жа жылі і люцічы (літвіны), якія мігравалі на тэрыторыю сучаснай Беларусі і заснавалі ВКЛ
  • Давярай, але правярай!
    26.04.2023
    Юзік са станцыі Крулеўшчына, дык а чаму люціцкія імёны ў ліетувісаў(якія яны патлумачыць ня могуць), а не ў беларусаў? І да хрысьціянства іх не было, люціцкіх, у славян, продкаў беларусаў. Нешта ў вас не стыкуецца!
  • O
    27.04.2023
    Юзік са станцыі Крулеўшчына, вы правы,а если ещё глубже посмотреть, то на территорию Германии наши предки пришли из Италии.
  • Юзік са станцыі Крулеўшчына
    27.04.2023
    Давярай, але правярай! , А што не стыкуецца? Імёны? Яны, шмат якія, перакладаюцца са старанямецкай мовы. Ну, напрыклад, Альгерд: Oll -- усё, gerda -- cлава, то бок -- Усяслаў. Праўда, ёсць і іншыя варыянты, але усё адно -- з германскіх моваў.
  • Давярай, але правярай
    27.04.2023
    Юзік са станцыі Крулеўшчына, а! то бок славяне паперакладалі тыя імёны на сваю мову, ды й надавалі іх у такім выглядзе, а жамойты не, яны тупа паўтаралі іх, ня здолеўшы перакласьці... Ну, падкавалі, дзякуй, цяпер усё лягло ў канву !
  • Пціч
    26.04.2023
    На мой погляд, вельмі дакладна і коратка сказаў спадар Алесь Барысевіч, нават і дадаваць нічога няма патрэбы. Вось толькі ўспомнілася, як на юбілейным Грунвальдзе некаторыя жыхары паўночнай часткі Польшчы казалі нам, што яны ліцьвіны, а не чыстыя палякі.
  • Аўстралапітэк
    29.04.2023
    Пціч, ну так і на Беларусі хто хоча павыпендрывпцца, той і ліцьвін.
  • Скидельский
    26.04.2023
    А мне кажется, что белорусам по ментальности, скорости построения причинно-следственных связей и переходу от мысли к действию ближе всего эстонцы.
  • И снова я
    26.04.2023
    Скидельский, по поводу эстонцев вы сільно заблуждаетесь, находясь в плену дебильных советских анекдотов. Практичны, умны, расчётливы, темпераментны, по-хорошему злы. Мгновенно ориентируются в ситуации, как на пример в 1991-м. Дурная затея мусолить старые ноты, определяя близких-дальних. Нет таких. Ни у кого нет. Нашли чеб бошки себе забивать ! Просто удивительно, чем занят Булгаков...
  • Аўстралапітэк
    29.04.2023
    И снова я, Булгакаў амаль заўсёды толькі такім і заклапочаны.
    Як пабачыў у загалоўку "Вплер Булгакаў" то і адклаў гэтае чытво на дэсерт. Так і не змыліўся: гумарыстычная тэма ад пачатку.
  • Ян Норман
    26.04.2023
    Ну ці наібольш ментальна блізкія славакі-не ведаю,можа і так,а вось што яны генэтычна наібольш блізкія беларусам-гэта ужо факт,які можна патлумачыць толькі блізкім суседствам лютаў як пранарода больш пазнейшых крывічаў і Каралеўства Маравіі,а можа і тагачасным уваходжаннем часткі лютаў у склад Каралеўства. 
  • Пятрусь
    26.04.2023
    Беларусам и ближе всего русские и точка. Все опросы подтверждают. Даже нападение на Украину не уменьшил число любителей русского мира в РБ.
  • Кастусь
    27.04.2023
    Пятрусь,

    Совсем ку-ку. Любить насильников и убийц из оркастана?
  • Анти-Петрусь
    27.04.2023
    Кастусь, не обращайте внимание на этого Пятрусь, он бот, и всюду постит гадости про беларусов
  • Я сама непазбежнасць
    26.04.2023
    Пошукі "блізкіх" абумоўлены жудасным станам свядомых беларусаў: турмы, катаванні, нізвядзенне да людзей другога гатунку ва ўласнай краіне, выгнанне. Хочацца мець сяброў - гэта натуральна. Вось толькі падаецца, што ніхто нам не сябры, ніякі народ. Натуральна, асобныя людзі могуць быць спагадлівымі, але народам у цэлым не да нас. Мы адныя, мы самі па сабе. Ніхто нам шчыра не дапаможа, хіба дзеля ўласных інтарэсаў. Будзьма братамі і сёстрамі самі сабе, а тожа-беларусам, здраднікам і ябацькам - будзем лютымі ворагамі.
  • Адам Иосифович
    27.04.2023
    Белорусы ментально где-то между русскими и литовцами. С украинцами и поляками близки по языку, но по менталитету абсолютно разные. Насчёт латышей не знаю.  


  • Паляшук
    27.04.2023
    Пасля навіны пра адносіны да дзяржаўнай нацыятворчай мовы ў крамах booze_lick & slavekey_б/у нашмат больш актуальнае пытанне - ці падобныя і блізкія беларусы да беларусаў? Калі яно перастане быць надзённым, тады паглядзім. Пакуль жа беларускасць скажоная 250-гадовай агрэсіўнай маскоўскай экспансіяй.
  • SHOS
    27.04.2023
    В корне не согласен. Самые близкие нам поляки. И не надо думать, что тень Пилсудского бродит по Польше. Как-раз Пилсудский был за создание конфедерации с Беларусью, Украиной, Прибалтикой. Но вот партия ND сделала то, что имеем. И Пилсудский не имел влияния, так как ушел в свой мир. Украина и Прибалтика... По мне это ну такое. Никакой неприязни у беларусам в Польше нет от слова совсем. Вот совсем. В отличие от остальных. И не надо приплетать закрытие пропусков на границе. Это политика по защите своей страны от соседа-сумасшедшего. Приезжайте и убедитесь. Польша и Беларусь вместе. Увы, пока это не так в плане политики из-за самизнаетекого
  • Украінцы - браты і я буду ім дапамагаць
    27.04.2023
    SHOS , украінская мова бліжэй да нашай, але цікава, што полякі прынілі ад нас фаміліі на -евіч -овіч (было -евіц -овіц) а мы у іх прынялі фаміліі на -скій -цкій 
  • гердзень
    27.04.2023
    і палякі, з якімі колькі стагодьдзяў пражылі ў аднае краіне, якія адзіныя разумеюць добра і дапамагаюць у дыктатуры, генетычна ледзь ці не ідэнтычныя, сказалі "ок"
  • Дзд
    27.04.2023
    Найбольш блізкія беларусам - беларусы.
  • Не усе
    27.04.2023
    Дзд, только не я батьки, не менты, не вояки, не омоновцы
  • мясцовы2
    27.04.2023
    Не усе, не, як раз такое гаўно яно, на жаль, бліжэй за ўсіх да нас. Тут пытанне, ці ў стане мы нешта зрабіць з гэтым, ці зможам выправіць гэтых нелюдзчў, або вытравіць з нашана грамадства.
  • Ян
    27.04.2023
    Если с учётом ДНК, то 50% поляков наши братья. За счёт того, что они и мы западные балты. Остальные 50% поляков сарматы, как и большинство украинцев. 1/4 украинцев-полешуки наши запад. балты. Современные литовцы восточные балты, отпочкование латышей.
  • O
    27.04.2023
    Для беларусов ближайшее это литовцы,затем поляки,затем немцы,и наши предки итальянцы.А украинцам ближе рские как ни странно.Это все написано на одном ресурсе о происхождении беларусов.
  • Прохор
    27.04.2023
    O, немцы тебе близкие! Ты это серьёзно?
  • Поляк
    27.04.2023
    А если честно, то многие, если не большинство, поляки живущие в Беларуси не считают что белорусы им близкие. Это правда о которой много не говорят, но так и есть.
  • Украінцы - браты і я буду ім дапамагаць
    27.04.2023
    Так і ёсць, украінская мова найбольш блізкая да нашай, расея - агульны наш вораг.
    І гісторыя наша падобная да украінскай.

    так што палітыкі палітыкамі, а украінцы - бліжэйшы да нас народ
  • Valadzimir
    27.04.2023
    Украінцы - браты і я буду ім дапамагаць, наконт гісторыі Вы очэнь памяляецеся. У продкаў тутэйшага народа літвінаў была свая магутная дзяржава - Вялікае Княства Літоўскае. А у "украінцаў", як адзінага народа, сваёй уласнай дзяржавы да 1991 году ніколі не было.
  • Аўстралапітэк-білорус
    29.04.2023
    Valadzimir, на гэты раз амаль што згодны.
    Кіеўская Русь гэта яшчэ не Украіна, а Запарожская Січ, банды Налівайкі гэта такая ж дзяржава, як і Тэўтонскі Ордэн, Ордэн тампліераў, Залатая Арда, банда Сценкі Разіна.

 

Заўвага:

 

 

 

 

Закрыць Паведаміць